torsdag 21 oktober 2010

5091 träffar på min blogg än så länge.... för mig är det världsrekord!!! Ok Katrin Zytiomerska (eller hur det stavas) har typ 5000 i timmen men hon är ju mycket bättre än alla andra, åtminstone om man ska tro henne själv. Självförtroende är bra.. det måste man ha om man ska vara ihop med en man som tar kort på halvnakna "snygga" blondiner som yrke... Fast jag gillar henne lite.. inte honom, bara henne.
Skitsamma!!! Tack för att ni läser min blogg!

Jag såg reklam för något program på tv, jag trodde det var för något hjärndött fylleprogram typ paradise hotel eller något... Det var för lyxfällan!!!! Hon verkade mer än lagligt korkad.
Riktigt underhållande. Fast inte tillräckligt för att orka lyssna på vad hon har att säga.

Jaghar funderingar på att gå tillbaka och bli vegetarian igen... men jag orkar inte laga två rätter om dagen och sen vet jag inte om jag är en bra förebild om jag väljer bort mat framför Julia då jag vill att hon ska smaka allt själv.. Men jag är allergisk mot kyckling.Det är i alla fall vad hon ska tro. Man får ljuga om det handlar om döda fåglar. och korv. och köpta köttbullar. och köpta hamburgare.. och skinka. Mamma är riktigt allergisk mot kött Julia. Jag ljuger inte gumman.Det är fult att ljuga och man ska smaka på allt. Ciggaretter är farligt och godis äter man på lördagar..
Jag har hört att barn gör inte som man säger utan som man gör.. kul för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar