måndag 18 oktober 2010

En välbehövd paus

I lördags fick jag vara Jenny för en stund! En bortskämd Jenny. Mina vänner is the shit. Jag fick så fina presenter och blommor och jag hade så himla kul. Jag hade planerat att gå ut på krogen och pinsamdansa på någon högtalare eller så. Men eftersom Eskilstunas uteliv suger stenhårt för oss som är över 20 (fan jag är närmare 40 än 20 nu) så gjorde jag inte det. Varför finns det inget ställe som inte är fyllt av 18 åringar som tror dom är vuxna för att dom får köpa öl i baren. Jag älskade statt. Olika åldrar bra musik stort och jävligt lite småglin med dåligt ölsinne. Dåligt ölsinne får man endast ha om man minns vm 94, inte om man var liten och har hört talas om det.

1 kommentar:

  1. Jag började diskutera fotboll med en kompis dotter, säger "men Kenneth Andersson vet du väl vem de e??? han som va med i svenska landslaget o fick brons??? Gjorde målgestet( o jag visar) ??? O dottern säger " Men Kaisa... Jag e född 94 jag kan inte komma ihåg de!
    Jävlar va gammal jag kände mig då! Med andra ord får JAG ha dåligt ölsinne för jag kommer ihåg:-) O vi va ju bäst på cupen för vi vann ju till o med bästa ramsa med Herr Anderssons målgest!!!

    SvaraRadera