tisdag 19 oktober 2010

Flottig

Jag har dilemma. Julia sover för en gångs skull, och jag måste tvätta håret (för det är så satans flottigt!!). Då kan man ju tycka att nu vore det perfekt tid att göra det. ICKE. För min hyresvärd har skickat ut brev om att alla lås ska bytas i hela huset. (varför?) och det ska börjas idag.
Jag måste ju duscha med öppen dörr så jag hör om Julia vaknar, men jag kan ju inte stå i duschen med öppen dörr om fastighetsskötaren öppnar dörren..
Jag får vänta tills med att tvätta håret tills Dennis kommer hem vid lunch.
Sen ska jag till doktorn.
Träna på kvällen. Tvätta håret igen.. 2 ggr på en dag?? Det fick jag inte för min mamma när jag var liten. Det sliter på håret och då tappar man det. Hon sa också att man fick fyrkantiga ögon och blev blind om man satt för nära tv:n. Jag misstänker att hon ljög.

Jag har pratat med en vän om bullimi.. jag har bullimi amnesi. Äta äta äta äta och sen glömma att spy.Hon har falsk bullimi. Äta äta äta äta och bara strunta i att spy. Bara spontanäta massor! skriv inga mail nu om att jag hånar alla med ätstörningar, för jag skämtar och jag får skämta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar