söndag 31 oktober 2010

Idag har jag varit sådär hardcore igen.. en tripp till underbara Västerås! (älskar den staden för sjuksyrrorna där på neonatalen tog hand om oss så bra när Julia föddes)
Och så har dom ju Ikea och Lagerhaus också!
Men idag var vi endast till Ikea. Köpte två st bokhyllan Billy, mer svenne än så är det ju svårt att få det.
Men vet ni? Jag glömde köpa värmeljus!!!! Det är ju typ lag på att köpa det när man är där.

Sen var vi till pappa och fikade och kräktes på hans golv. Jag och Dennis fikade och Julia kräktes på golvet. Det är så vi delat upp det.

Imorgon ska vi till vårdcentralen och Julia ska få någon spruta. Jag kommer grina som vanligt. Imorgon börjar Dennis sin papppaledighet. Han är nöjd. Jag är överlycklig. Lika bra att spä på det där ryktet om hur sopig jag är som mamma, jag vill vara lite Jenny ibland. Därför är jag så glad att Dennis ska vara pappaledig. Och så kommer han att vara hemma med mig också... kan det bli en unge till kanske? NEJ!!!! P-pillerna jag äter för tillfället gör mig labil (mer än vanligt) men spermierna ska väl fan inte överlista dom också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar