lördag 30 oktober 2010

Jag vet att du läser idiot

Visst är det intressant när man får veta vad människor egentligen tycker om en.
Jag är en dålig mamma, jag förstör mitt barn. Det är mitt fel att hon är blyg. Att hon inte älskar när folk kastar sig på henne och att hon blir ledsen när människor hon knappt träffat drar i henne. Ja det är mitt fel. Det vet man ju om man vet vad jag gjort förr.
Rent hypotetiskt skull det ju kunna vara så att hon har en egen integritet och är lite blyg bara. Men det kan det ju inte vara.. eller? Lika bra någon kopplar in myndigheterna..

Jo jag finner det extra intressant att veta vad folk egentligen tycker om mig.
Speciellt när dessa människor inte säger det till mig.. utan kramar mig och låtsas som att vi är vänner, det är direkt äckligt.

För övrigt så hoppas jag att hennes integritet håller i sig så hon slipper vara runt människor som egentligen inte gillar henne. Eller som inte gillar mig heller för den delen.

2 kommentarer:

  1. Hon är väl avundsjuk och har en trasig självkänsla så för att växa trycker hon ner dem som har vuxit. Ignorera!!

    SvaraRadera