söndag 24 oktober 2010

Sunday bloody sunday

Jag har tränat innan lunch. Jag äger därmed rätten till att sitta stilla inomhus och kasta onda blickar mot slaskvädret där utanför! Man får det om man inte tränat också.. vet inte varför jag skriver så tokigt??? Bara för jag tränat och nu får jag väl förstås inte tillräckligt med blod eller syre eller vafan det nu behövs till hjärnan och kan därför inte tänka klart. Så måste det vara.
Jag har tränat i flera (typ 4 eller 5) (massor) veckor och fortfarande har dom inte ringt och frågat om jag vill ställa upp som baddräktsmodel? Dom har tappat mitt nummer naturligtvis.
Fast det syns inte ett skit att jag faktiskt börjat röra på mig. Jag är en sån som gärna vill ha belöningen innan jag utfört arbetet. Eller bara vakna en morgon och så vips huxflux ser jag ut som Heidi Klum i kroppen. Det funkar visst inte så.. skitsystem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar