tisdag 19 oktober 2010


Vet ni vad som är töntigt? Alla grupper och skit på facebook som heter något med: alla vi som...

fullkomligt meningslöst. Färdiga statusar är samma skit. Kopiera detta o du har världens bästa mamma, unge, moster bla bla bla. Kopiera detta om du saknar någon i himlen.

Ja jag saknar någon som är död.. Ja jag har världens bästa dotter. What else is new? Ska jag skriva på min status att jag andas varje dag jag lever också? eller fattar alla och jag själv det ändå?


Igår var jag till sjukhuset, fick läsa min journal från Julias födsel. Vet ni att jag kom in på förlossningen 20:10 och Julia är född med katastrofsnitt 20:22 och dom opererade och sydde i mig i en timme efter hon kom ut för jag blödde så mycket. Ibland är ord överflödiga. Ibland är jag direkt tacksam för allt. (oftast inte men ibland)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar