måndag 22 november 2010

Dont get mad get even

Herregud över 8000 träffar på min blogg. Stolt som en tupp är jag. (säger man så) stolt som en katt kanske eller häst. Nej nu tappade jag tråden. Stolt som en höna och förundrad över att någon faktiskt läser min smörja som jag skriver. Jag fattar att det finns folk som har 8000 träffar i timmen och så. Men för mig är 8000 världsrekord.

När jag fyllde 30 fickjag en orkideè av farsan och brorsan... Hur tänkte dom då? Jag har inte dödat den än men jag gör så att den mår så illa att den sakta tar sitt eget liv. Jag kan inte ta hand om blommor, det vet dom ju. Dom ska få asdåliga paket i julklapp av mig. Pappa är "allergisk" (för andras trevnad bör han låta bli) mot lök så det ska ha få en hel säck. Brorsan är rädd för spindlar därför ska ge honom en tarantella utan bur.

1 kommentar:

  1. hmm ger du den för mycket vatten?
    En av mina dog nyligen, vet inte om den ogillade mina varma sköna element.
    SYND i så fall.. Men i det här hemmet är det jag o katterna som ska trivas. överlever blommorna är det bonus :)

    SvaraRadera