söndag 7 november 2010

Idag har Dennis sida av släkten varit här och beklagat min 30 årsdag i efterskott. Jag har ju som ni vet bakat och stått i som den värsta husmor. Bullar,kakor (2 sorter), sockerkaka och vad som skulle föreställa en marängtårta med vaniljkräm och vitchocklad och jordgubbar. Den var jättefin igår när jag precis gjort den. Idag var den en enda sörja. Allt hade blivit en gegga.. Håll till godo allesammans. Tänk att dom åt fast det verkade som att Julia bakat den.. all heder åt dom!
Men Dennis farmor gav mig med beröm godkänt på bullarna. Och hon är en riktig krut-dam som kan allt vad gäller bakning och laga mat old school. så jag är nöjd!
Jag fick nästan en hel Ikea kasse full med Blockljus och värmeljus. och ett presentkort på Indiska och en superfin skål. Dom vet minsan hur man håller Adhd nöjd i höstrusket! Tack så mycket för presenterna och tack för att ni åt min tårtsörja som jag bakat själv. Undrar om inte Leila ska ringa och be om receptet.. jag ska maila det till henne för säkerhets skull.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar