måndag 8 november 2010

Sommar 2011

Det är program om Böda camping på tv.. fan också. Jag ville ju åka dit med Dennis och Julia.. Nu kommer det bli trash invasion där och då får jag psykbryt. Jag var där för ungefär hundra år sen och det är en underbar plats. Jag och min familj var där med min klasskamrat Martina och hennes familj. Vi låg på stranden och stekte hela tiden. Fett med soft som ungdomen säger.
Och nu vill jag dit med Dennis och Julia. Och nu har kanal5 sabbat det. Därför ska vi till ett annat ställe nästa sommar. Om inte kanal5 ska förstöra det också.

Jag hatade att var ute med husvagnen (utom ibland) när jag var yngre och nu vill jag helt plötsligt att Julia ska få uppleva det.. det är underligt.
Men jag vägrar tält... aldrig i helvete ska jag tälta.
Dennis och jag och Julia ska åka på semester och skapa minnen för livet för Julia. Hon kommer hata det. Men när hon blir äldre ska hon minnas att det var ganska mysigt ändå.. ok jag fattar att hon är för liten för att minnas nu men jag ska propagera för husvagnsliv och likadana träningsoveraller, läsk (grogg) i plastglas,Myggljus som inte funkar och skinka i burk med gele på (aldrig i livet skulle jag äta det) men mamma hotade med det ofta och tvingade oss att äta det. Jag ska propagera för det från början. Tänk va hon ska hata mig. Men hon ska fatta när hon blir äldre.. förhoppningsvis.

2 kommentarer:

  1. O galna tyskar som tvättar fötterna i handfatet! Det kommer Julia att gilla ; )

    SvaraRadera
  2. Hej syster!!

    Vi har husvagn och emilia ÄLSKAR det!!! Hon tycker det är jätte mysigt, vi har en tv och boxer så hon kan se på tv och dvd, helt perfekt!!!! I sommar vart det inget husvagn så emilia var jätte besviken för att vi inte åkte till ladriket med vagnen, vi brukar ha det ståendes där hela sesongen och så far vi dit när vi känner för det och stannar så länge vi vill! Få se om vi måste utöka storleken på vagnet nästa sommar för det kan bli lite trångt med båda barnen :D !

    Ha det bra!! Kram

    SvaraRadera