onsdag 15 december 2010

Ännu en natt från helvetet. Varför vaknar hon? Varför somnar hon inte om? Kommer jag att bli galen snart? ja det verkar så. Räcker två liter kaffe idag? Näe.
Allt är som en dimma, jag hör musik i bakgrunden men ingen aning om vad dom sjunger om eller varifrån det kommer. Eller det bara i mitt huvud som jag hör musik.
När jag blinkar har jag ingen aning om ifall jag ska orka lyfta ögonlocket igen.
Golvet rör sig och jag har en alkoholfri variant av fjortisfylla.
Iofs fjortisfylla kan fjortisar få utan alkohol...

4 kommentarer:

  1. Har är det också en som har vart vaken i två omgångar i natt men det tror jag beror på hosta, svårt att somna om efter hostattackerna.
    Men Julia är frisk? Det är väl som vanligt antagligen tillväxtperioder eller tänderna, det är väl det man brukar ta till när man inte vet annat?
    Men det är troligt frustrerande att ha någon som "pratar", snurrar runt, drar en i håret och är superpigg, när man är självdötrött och försöker ignorera den lille pajsarn.
    Och så blir man ju på så härligt humör dagen efter.... Ha en fin dag! ;)

    SvaraRadera
  2. Eller hur!! tillväxtperiod.. Julia är också sjuk men hon snorar bara inte nån större hosta längre, hon vaknar och ska upp och leka mellan ett och tre..
    Heltomöjligt att ignorera, Och varför drar dom i håret..jag hatar när nån drar mig i håret!!
    Ja humöret är på topp :) Ha en fin sengångardag du med

    SvaraRadera
  3. Duktig och skriva blir jag tydligen också utav sömnbrist... :/ Men du verkar ha fattat vad jag menade i alla fall!

    SvaraRadera
  4. Min natt :la mig kl 23 för att läsa släckte kl 00 sen han jag bara somna till så kom emilia och ville att jag skulle sova med henne. Han bara ställa mig upp ur sängen så vaknade elliot klockan var då 1. Sen satt jag och gungade honom till kl 5,30 då gav jag upp och gick ner och gav honom gröt! Kl 6 kom lillan ner och skulle inte sova mer :D. Så få se hur många minuter vart det!! Han somnade sittande i mitt knä kl 8 och sen sov han till 9,40 men efter som man har två så finns ju inte möjligheten att lägga sig att sova när han sover, fuck vad det kan vara jobbigt att ha två barn ibland fast man älskar dom mest i hela världen!!!! Detta är tredje natten han är vaken, dom där sketna tänderna!!!!!!! Så vi får hoppas jag får sova några fler minutrar i natt :D.
    Kram

    SvaraRadera