lördag 11 december 2010

Dagen idag

Muppen fortsätter att skicka kommentarer... som jag inte tänker publicera. Om jag läser dom själv? Nope slöseri med tid. Men jag vet att det är han för han går in från fran samma länk eller han googlar fram min blogg . Fast jag bett honom att sluta läsa min blogg då blondinbella verkar passa honom bättre. För övrigt så skriver han inte ut sitt riktiga namn. Han kallar sig för Thomas. Det är spännande tycker jag och Dennis. Lilla gubben sluta läs.. sluta kommentera. Jag bryr mig liksom inte om dig eller det du står för. Ok förstår du mig? Jag tar det igen. Sluta att läsa MIN blogg sluta att kommentera. Jag bryr mig liksom inte om dig eller det du står för.

Julia är sjuk, jag tvättar och städar. Det blir smutsigt av att det är vitt ute..blir tokig av att det inte är rent.
Längtar till tisdag då jag får gå till gymmet och träna. Helskum känsla.. Längta till ett gym? Som att längta till tandläkaren.
Ikväll är det sex and the city på tv...den suger rätt hårt. Serien var tokbra, hur kan båda filmerna vara så dåliga?
Vi ska sälja bilen nästa månad, måste ju ha en familjebil. Mazdan är nog inte för småbarnsfamiljer.
Vi får ju större lägenhet snart... Julias rum är ganska stort så jag vet inte vad jag ska köpa för att det ska bli mysigt där inne, vad är ett måste i ett barnrum mer än säng och leksaker?

1 kommentar:

  1. Jag tror barnen helst vill ha en massa yta i rummen så.... men kanske en hylla så man har något att riva ner leksakerna från?

    Muppen ger sig nog snart.... :) Heja dig!

    SvaraRadera