lördag 18 december 2010

Det var en tant på stan som gick runt med en ros, hon gav oss den och sa God Jul.. sen gav hon oss en lapp som det stod att hennes 17 åriga bror varit med om en olycka och att hennes föräldrar (hon själv såg ut vara 65-70års åldern)var döda så hon behövde pengar..När hon sa god jul såg jag att hela käften var full med guldtänder.. jag gav tillbaka blomjäveln. skitkärring.Försöka se fattig , hjälplös och godhjätad ut.

Vi har i stort sett redan köpt klart alla julklapparna nu. Bara en kvar och så lite småsaker som faktist nästan också är klara. Jag brukar springa ner i panik den 23 varje år och inte ha en aning om vad jag ska köpa och till vem. I år hade jag en lista som vi skrev innan och vi höll oss nästan helt till den. Ni kan applådera nu.

2 kommentarer:

  1. bra dom försöker alltid blåsa mig med rosor också. skickar fram en inge och sen kommer det nån vuxen bedragare efter. fyfan.

    SvaraRadera
  2. en unge skulle det vara =)

    SvaraRadera