måndag 20 december 2010

Förlåt

Förlåt jag vet att jag inte sköter bloggen. Men skäll inte.. inte mitt i juletiden. Jag har lite att göra och får egentligen inget gjort, inte av det som jag ska i alla fall.
Jo förresten vi var och lämnade 4 julklappar till barnkliniken målarböcker och tuschpennor.
Jag hoppas att fler har gjort det.. inte bara sitta och gilla på facebook.

Annars då? jo Julia sitter och suger på en diskborste (en ny och ren så klart) och Dennis är sjuk.
Jag har tänt doftljus med doften kanel lagerbär. Dennis känner inget. Blir det mer doft till mig då?
Jag har sorg också kom jag på... min svampliknande vita mössa med pälskant (fejkpäls naturligtvis) är borta.. jag tror någon har stulit den. Nej det tror jag inte, jag tror att jag har tappat bort min favoritmössa. Fan så sorgligt för mig.

Vi ska ju flytta så småningom, därför bor vi nu i ingenmansland. Ingen idè att göra något i den lägenheten vi bor i och ingen idè att köpa saker till den nya. Då det är ett tag kvar tills vi flyttar och vi har fan inte plats.
Vi hörs så snrt jag kan!!!!!!!!! Senast i morgon.. tror ja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar