lördag 4 december 2010

Hybris

Imorgon ska vi klä julgran. Visst är det inte för tidigt?

Just nu sitter Dennis och matar Julia med nån fiskgryta, han måste säga mumsfillibabba och se ut som en mupp vid varje tugga annars äter hon inte. Jag äter hela tiden... behövs ingen underhållning till maten. Den stör ju. När jag inte äter så planerar jag min nästa måltid..

Nu har jag haft över 9000 träffar på min blogg, tänk om jag får hybris? Det är nära nu. Jag vet ungefär ett 20-tal som läser, Vilka är ni andra? Jag har ju bara 11 som står som följare. Det står att jag har läsare lite överallt i Sverige.. Vad läskigt!!! Det känns ju som att jag borde komma med en massa viktiga moralkakor och smarta saker, men så skriver jag istället om tant raffa och skräptv.
Olika hur man gör med sina 15 minutes of fame. Ser ni jag har redan hybris.. fame????

1 kommentar:

  1. Det är inte för tidigt att klä granen... Jag klädde min för två dagar sen!!! Hur ska man annars hinna njuta av den?!?!?

    SvaraRadera