onsdag 29 december 2010

Igår var jag till gymmet och sparng. Jag kollade på kaloriförbränningen och insåg att jag räknar i träning i godis och mackor. Om jag springer en viss tid så har jag "råd" att äta godis. Lite i alla fall.
Om jag ätit mycket grönt så tror jag på riktigt att kilona ska rasa av mig bara för att maten varit nyttig, om jag äter en chokladkaka efter så försvinner de kalorierna eftersom sallad tar bort fett alltså. Så tänker jag. Jag är hjärndöd.
Igår åt jag macka innan träningen och sen efter träningen en middag med fet sås och sen gick jag lös på djungelvrålpåsen. Helt bakvänt ju. Snacka om att övertrassera fettkontot.


Julia sov till åtta idag.. igår sov hon till sju plus tre timmar på dagen, Dagen innan till halv nio. Jag sitter här och fattar ingenting. Vi har ändrat om lite i nattningen men att hon skulle bli så här annorlunda är ju helt galet. Hoppas det håller i sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar