lördag 25 december 2010

Jag har slarvat med bloggen igen, jag vet. Jag far och flänger land och rike runt och tar det lugnt.. eller firar jul. Det är jobbigt att njuta och ta det lugnt, speciellt om man har en dotter som sover lika ofta som Carola Häggkvist säger något smart och genomtänkt.
Jag och Dennis börjar känna oss som urvridna disktrasor, vi börjar tamigfan se ut som det också.

Fick vi några julklappar?
Japp alldeles för många.. Fick Julia några då? Skojar ni eller? Vi köpte inte så mycket men det gör ju alla andra. Herregud. Bortskämda skrotboll.
Det kommer mer uppdateringar och bilder sen. Jag måste sova.. snälla gud låt oss få sova en natt alla tre. Ja jag vet jag tr0r inte på gud alls men om det finns en eller fler så kanske hon lyssnade på min panikbön.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar