onsdag 15 december 2010

Jag måste klä på Julia alla kläder och gå iväg till affären. Jag orkar inte... Tar för lång tid med alla mössor och vantar och allt som ska på. Sen ska jag klä på mig själv också. Helst ska jag vara utanför dörren sekunden efter att hon är påklädd men det verkar som att jag alltid måste glömma något och springa runt och leta efter något som jag redan håller i ,typ nycklar. Oftast.

Någon frågade mig om jag inre kunde lägga ut muppens kommentarer, så dom kunde se hur rökt han var i skallen hahahahaha det var roligt att hon beskrev det så. Men jag vet inte.. kanske sen. Vi får se. Så sa alltid min pappa när jag var liten och då betydde det nej. Men jag har inte bestämt mig.

Jag har funderat på om jag ska ta tillbaka mitt fbkonto och göra en sån där gilla sida till min blogg, mest för att jag är nyfiken på vilka som läser jag kan ju bara se varifrån folk går in. Men det skulle ju bli onaturligt pinsamt om ingen gillade.

1 kommentar:

  1. Jag gillar den massor!! :)

    /din gamla fotbollskompis "Nilsson"

    SvaraRadera