fredag 17 december 2010

Jag såg nyss en kille vinna en miljon på postkodmiljonären, Jag skulle aldrig ha vunnit något.. inte för att jag är helt obildad men jag skulle glömma vad det är för färg på blå om jag satt i en stol med strålkastare och folk på läktare runt om mig.
Fast ibland är jag lite obildad faktiskt... en gång när jag kollade på på spåret så var jag på 4 poäng (tror jag) innan jag fattade att dom var i Eskilstuna. Men vafan det är svåra frågor i det programmet. I tell you. (jag kan ha berättat det förut)
Musikprogram skulle jag klara kanske.. om man inte skulle sjunga så klart. Kan jag rå för att jag sjunger som en kratta?
Alla kan sjunga även om det låter olika, det stod på en lapp i musikrummet i mellanstadiet. Det är tvärlögn. Jag vet attdet är lögn. Het säker.
Jag har ätit fredagsmyspizza, en oxfilepizza utan kött.. Man vill ju inte krångla liksom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar