söndag 12 december 2010

Kärlek







Jag vill tacka alla som har sagt och skrivit så fina saker till mig. Sms,mail i verkliga livet och på bloggen. Efter det att jag berättade om mitt gamla väldigt osunda leverne så har jag fått så fin respons av både nära och kära och även av folk som jag inte känner. Jag har fått lite negativ respons också.. fast vad gör det? Inget för det positiva är det jag tänker ta till mig av.



Jag har lagt ut några bilder på förr och nu.. så får ni se hur ögonen såg ut på mig en gång i tiden, jag var visserligen "drogfri" på de bilderna som jag har röd jacka på mig men det var bara tillfälligt. Den sorgsenhet och inre smärta som jag hade då syns rakt igenom.. så mår jag aldrig nuför tiden, inte tokglad jämtoch hela tiden (är en riktig bitterfitta emellanåt)men aldrig i närheten av det måendet jag hade då. Men det kanske syns också. Tack alla. Tack igen.
Inga droger ska legaliseras någonsin. Om jag får bestämma. Och det måste jag ju få, visst?



1 kommentar:

  1. Ja visst syns det i ögonen. Skönt att du mår bra idag. Varma kramar Jonna

    SvaraRadera