torsdag 9 december 2010

Lägenhet

Idag säger vi upp lägenheten, vi flyttar när den nya är renoverad. Om vi ska flytta långt? 2,5 meter ungefär.

Den var så jävla ful och sliten lägenheten, men planlösningen och storleken var perfekt. Vi kommer att få renoverat så då blir det nog bättre!!
Julia får eget rum och vi får ett skapligt kök.

För övrigt så har jag för vana att bli ledsen i ögat när jag hör att folk säger elaka saker om mig, men jag har beslutat mig för att inte bli det något mer. Kom ihåg att Eskilstuna är en liten stad och alla känner alla på något vis. Saker och ting kommer alltid fram. Även om det sällan kommer som en överaskning.
Vissa människor är liksom inte värda att lägga ner någon större energi på.
Jag är ju fabolous ändå så vad bryr jag mig om vad folk tycker? Inget längre!

Jag har kommit på ett nytt ord: fabolumazing. Sån är jag och några till, totally fabolumazing.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar