tisdag 21 december 2010

Morden i sandhamn..

Jag tittade på det igår. Jag hatade det. Men jag ska titta idag igen. Varför filmar dom så där stressigt? Bara folk som springer förbi kameran och som är på väg bort från kameran, eller låset på en dörr som stängs. Jag fattar inte det där moderna. Men jag har kastats tillbaka i tiden och ska ha det lite omodernt och retro. Kallar man det för retro så blir det omoderna modernt.

Julia har åkt pulka idag, hon var måttligt imponerad av att det. Hon somnade och vaknade när vi gått in.

Vi bakade pepparkakor så skulle vi skriva fina saker på dom med kristyr. Tror ni jag hade köpt det? Nä. För jag mitt jävla geni har varit och köpt pyntgele. Så det skulle bli som att lägga lite marmelad på kakorna. Det går att göra egen kristyr men då måste man ha florsocker och ättika... vem har ättika hemma? Florsocker fanns ju inte heller. Så det får bli utan kristyr. Akustiska kakor. Retro.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar