tisdag 14 december 2010

Muffins

Idag har jag sprungit som en galen människa på bandet, och det firade jag med en massa mackor. Jag är den mest obalanserade människa jag känner. Eller kan man kalla det för balans kanske? Träna och panikäta. Städa och stöka till som den värsta treåringen. Laga mat och sen äta mackor. Liksom bygga upp och sen riva allt till grunden. Ja så funkar jag. Trivs jag med det? Ja det verkar så. För jag gör inga större försök till förändring.

Visst är muffins ett gulligt ord? Jag tycker det låter som en liten gullig hundvalp. Jag vill ha en hund som heter Muffins. Muffin buffin. Ja ska kalla den för Buffen, Muff buff. Hm det lätt snuskigt.. Jag måste fråga Dennis om jag får döpa min hund som jag aldrig får till Muffins. Han är skeptisk till Buffen redan innan vi (jag) bestämt att vi ska skaffa hund. Jag tycker lite synd om mig nu. Ja det gör jag. Buffen hade nog tröstat mig.

Jag fick en fråga om vart jag tagit vägen på facebook. Jag har tagit ett lite uppehåll bara.. facebook var trist och jag blev sur på statusar och annat som folk skrev. Skitlöjligt ju!! Jag vet men det var lika bra att jag tog bort fbkontot ett tag. Men jag kommer sen. (snart)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar