fredag 10 december 2010

ok alla ni som tycker att cannabis är bra och det ska legaliseras var vänliga att sluta läs min blogg. åk på behandling och sluta med att propagera FÖR droger på MIN blogg. Era åsikter räknas liksom inte.Ni är sjuka stackare utan någon som helst chans till ett riktigt liv. Droger förstör på ett eller annat vis även om ni tycker att det ofarligt. cannabis och tjack.. whatever.. det är droger och jag kommer inte publicera era åsikter då jag har barn, jag har alltså ett ansvar att inte låta henne tro att droger är ett alternativ. Droger ska inte legaliseras. Att ni skulle ge det till folk för att det ofarligt och bra det får stå för er. Hoppas att erat tillfrisknande kommer. Jag känner för er, verkligen.. men era åsikter räknas inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar