lördag 11 december 2010

Ska det va så?

Dennis kom hem med en burk kakor som hans mamma bakat till oss (mig) och så köpte jag godis för flera månader sen då Dennis brorsbarn sålde till förmån för wwf. Tur att de godiset också kom idag.. Hur det går med viktminskningen? Vafan tror ni?

Jag kommer att få jättestor garderob i nya lägenheten,men jag har ju inga kläder ändå. På riktigt har jag inte det, jag gav nästan allt till sitution eskilstuna. Kanske inte bara för att jag är så himla godhjärtad och snäll jämt och hela tiden.
Jag kommer ju inte i dem längre.. så jag hade ändå ingen nytta av de kläderna. Sen tänkte jag att det är en alldeles jättebra chans att köpa nytt. ICKE!!! Efter det att Julia kom så har jag en spärr i mig själv och köper inga kläder till mig, Dennis har samma spärr??? Allt går till Julia. Kommer jag att vara så jämt? Är det normalt?
Min svärfar och hans fina fru ( de är för övrigt några av mina finaste)var här idag och dom hade en mössa med sig till Julia.. folk valfärdar ju från andra städer med kläder till Julia och ändå tar det emot att köpa något åt sig själv.. Jag ska fanimej köpa något till mig själv. (samtidigt som jag skriver så tänker jag att jag kan handla efter alla julklappar är köpta) ÅH vad trött jag blir på mig själv ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar