fredag 10 december 2010

Svar till anonym

Börjar dom flesta som använder droger med att lägga stålet i armen direkt? Eller använder dom svagare droger från början. Är det bara friska människor som använder cannabis? Kan inte sjuka använda det? Förstår dom att dom kan få en psykos?
Har svagare droger inte orsakat dödsfall? När någon kör bil påverkad av cannabis och kör på någon annan t ex?

Pajas kan jag nog vara ibland, 2002 började jag på min första samtalsterapi mot drogavänjning. Jag rökte lite hasch och partyknarkade lite. Inte var väl det något farligt? 2003 var jag på min första 12stegs behandling, den stack jag ifrån. 2004 var jag där igen, och inledde en relation med en annan patient. Vi kom ut ungefär samtidigt och flyttade ihop. Gissa vilken drog vi använde när vi började igen? Gissa vilken jag slutade med? Subutex. Du vet ett sånt medel som man använder när man kört heroin ett tag. den 7 maj nästa år har jag varit drogfri i 5 år. Hur lång tid har du? 20 min antar jag.
Har du någonsin fått så mycket stryk av någon som använt något te x vodka så att du inte kunnat stå på flera dagar? Det har jag.
Inte nog med att du försvarar droger på min blogg vilket kan vara det mest arroganta man kan göra, du sitter och också och tycker att cannabis inte har några kosekvenser. Om någon är en pajas kära stackare, så är det du!

2 kommentarer:

  1. Du har sååå rätt!! Trist att människor inte kan lita på dem som sett konsekvenser av missbruket!

    SvaraRadera
  2. så jävla bra svar!! kan du inte publicera hans kommentarer? Så vi får se hur rökt han är i huvudet :)

    Du är bäst svenskasvartskallen.

    SvaraRadera