torsdag 2 december 2010

Tant raffa goes friskis

Jag har färgat håret.. det är svart nu. Sicken förändring!!! Jag har gråa strån.. det ligger där som något slags försök till blonda slingor, fast mer ofrivilliga liksom. Därför måste jag som svartskalle färga håret svart med jämna mellanrum. Annars kommer jag bli blond fast inte en Pamela Andersson blondin utan mer en Albert Einstein aktig variant av blond.

Jag orkar inte skriva.. jag har ju sprungit på bandet på friskis. Nu kan jag inte röra mig förrens i Maj!
Jag såg en gammal klaskompis på stan efter träningen jag sa hej och vinkade. Inte han.
Jag hade Dennis ljusa träningsbyxor instoppade i mina svarta halvhöga vinterstövlar, en svart jacka som är alldeles för stor(också Dennis) En vit svampliknande mössamed pälskant och en cigg i käften plus mina lovikavantar.. Jag såg ut som en seriemördare. Varför sa han inte hej. Det var märkligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar