söndag 19 december 2010

Vår pepparkaksdeg har rymt

Alla julklappar inhandlade. Flera dagar kvar till jul!!!!!!!!! Vi har storhandlat och julpysslat.Med julpysslat menar jag petat in nejlikor i en apelsin.. satan ont i tummen fick man av det. Ja just ja jag skrev julkort också.. dom kommer säkert fram till påsk. Jag måste alltid skriva pappas julkort, för han har visst glömt hur man gör. Eller så spelar han teater och jag går på allt som vanligt. Han hade fått en massa fruxoklubbor av sin "kompis".. jag tog alla. Tack så mycket.
Dennis är sjuk nu. Men Julia mår nog ganska bra. Så jag ska väl bli sjuk till jul då.
Jag har köpt pepparkaksdeg, men jag har tappat bort den. Är de normalt att tappa bort degen och faktist mena just degen. Inte pengar liksom. Men dom har jag också tappat bort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar