tisdag 7 december 2010

Världens bästa pappa

Jag vet att jag inte skrivit.. har tråkigt och är trött. Därför skriver jag inget.
Julia håller på att lära sig krypa och det betyder att allt står för långt ner. Vi ska kolla på en lägenhet i morgon, vi får inte plats längre för att jag är tjock och Julia kryper. Måste ha en våning på en miljon kvadrat och 7 meter upp till golvlisten. Överdriver? knappt.
Dennis ska söka nytt jobb. För han trivs inte alls längre och han saknar mig och Julia så han blir helt förstörd. Han hatar att pendla och han vill vara med Julia så mycket som möjligt eftersom hon bara är liten en gång. Han får ont i själen av att vara ifrån henne. Vilken man han är. Han vet vad som är viktigt i det långa loppet. Jag börjar fan nästan böla av att se hans kärlek till Julia.

Jag ska nog ta bort mitt facebook konto ett tag därför att jag märkt att jag kan bli irriterad över onödiga saker som folk skriver och inte skriver där, så ni som läser min blogg via fb får om ni vill spara bloggens adress.

Nu ska jag bryta mig in i träningskläderna och ta mig till gymmet!

3 kommentarer:

  1. Jessica (som skrev en gång förut...)7 december 2010 14:38

    Jag har också en liten pajsare här hemma. Jag trodde aldrig att man skulle behöva ta bort saker för honom redan vid 6 mån ålder. Han älskar sitt gåbord för då kan han trycka på knapparna på dvd:n och äta på gardinerna. Jag gruvar mig redan för när han börjar resa sig och gå.... Då ryker väl all inredning! :) Hur gammal är din tös?

    SvaraRadera
  2. Min dotter är snart 8 månader. Den 15 dec blir hon det. Vi har också problem med att gardinerna verkar smaka gott :)

    SvaraRadera
  3. Kul! Jag ska ta och läsa mig bakåt i bloggen någon dag när jag har tid. Lycka till med lägenheten!

    SvaraRadera