fredag 21 januari 2011

Jag sitter i soffan och Dennis bakar bröd. Julia sitter på golvet och säger tittetittetitte. Vi har nyss ätit potatisgratäng och vitlöksstektkassler. Jag fick inte mycket gratäng(eget val) men jag fick mycket broccoli. (eget val.
Sen är det på spåret på tv. Ja jag tycker lets dance är skit.. Kanske ska jag kolla mot slutet när de bästa är kvar. Men nu är det bara en tävling för inbördes beundran av föredettingar. Inte alla kanske men de flesta.

Japp så ser min fredag ut. Vad gör man i den stora världen?

1 kommentar:

  1. Ingen aning vad man gör i den stora världen... Men här lektes det med Ingo och när han hade somnat kollade jag på ett avsnitt av den gamla serien Förintelsen, medans sambon var på hockey med jobbet.
    Idag har det blivit en långpromenad och premiärbad för Ingo i badhuset... opedagogiska som vi är så orkade vi inget babysim! ;)
    Denna kväll blir nog rätt lik gårdagen, förutom att även sambon är hemma!
    Trevlig helg på er!

    SvaraRadera