söndag 12 februari 2012

Läckberg är gud

Igår var vi på loppis. Jag behövde köpa en bok som jag jag absolut behövde men är alldeles för snål att köpa i nyskick. Folk kastar sig på saker som om det vore guld... rakt över barnvagnen med mitt sovande barn. Allvarligt talat, är det verkligen så jävla viktigt att få tag på en begangnad skitgrej att man helt utan problem kastar sig över en sovande tvååring?
Äckliga folk kan vara.

Fast lite fynd gjorde vi innan denna otäcka kvinna med lilafärgat hår(det är sant) (på riktigt) dödade stämningen totalt.
Camilla Läckberg Isprinssesan är min nu. Nu behöver jag bara den senaste boken av Läckberg. Änglamakerskan..(har hört att den ska vara ett mästerverk) fast jag är livrädd för att läsa hennes böcker, Så har jag snart lästa alla..

På tal om fynd så köpte jag en gång för ett tag sen en bok på loppis för 2 kr. När jag blädrade igenom den hittade jag en hundralapp. Det är så man fyndar. Inte kastar sig på småbarn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar